P/S:Blog ini akan di update bila ada masa terluang sahaja.Jaga akhlak masing2 dalam blog ni.

Chingu(s)

♥ The past ♥

Ye jekk !

Tengok gambar atas tu , South Korea 8 orang tengah bukak blog aku sekarang.*Bukan nak menunjuk-nunjuk.Indonesia 1 , Macam mana boleh sesat ni.Al-maklum blog ni tak sehebat macam korang punya blog.
Followers baru berapa , ciput je.*Abaikan post ni ! * Kalau lah korang rajin baca entry ni sampai habis , sayang kau *Wekk , cepat muntah ! * Patut tak aku tukar lagu ? Cehh , baru je tukar beberapa jam yang lalu.Nak tukar lagu Bigbang.Tapi yang mana satu ? Banyakk yang best-best , touching pun ada . *Apa yang aku merepek ni ? Dah lari tajuk ni ! * Tolong beri cadangan boleh tak ? And , sorry sebab cakap 'aku' , 'kau' kepada yang lebih tua. Malas mahu menaip.BAI !

Blockquote aku nmpak hodoh ke ?


Thank because reading this post.

0 Chingu(s):

 
©copyright A I N A all rights reserved.